پلاک58

پلاک58

چندیست به دنبال خودم میگردم...
پلاک58

پلاک58

چندیست به دنبال خودم میگردم...

فرق عشق و ازدواج


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 22:04 http://redrose-ebook.blogsky.com

اره بعضیا خیلی راحت ازدواج میکنن ولی بعدش پشیمون میشن میدونی چرا؟چون عاشق نیستن و بعد یه مدت از هم خسته میشن.

اره.بعضیاهم خیلی دیر:هردوش بده. به وقتش بهتره

افسانه جمعه 10 آبان 1392 ساعت 23:15

کاش ازدواج به این راحتی باشه

اون بستگی داره.بعضیا واقعا به همین راحتی ازدواج میکنن. باور کن..

تی شرت محرم جمعه 26 مهر 1392 ساعت 14:03

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

تی شرت محرم

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

در سایت گوگل سرچ کنی
جوان بازار
ما نتیجه اولیم

با تشکر
جوان بازار دات کام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد