پلاک58

پلاک58

چندیست به دنبال خودم میگردم...
پلاک58

پلاک58

چندیست به دنبال خودم میگردم...

خدایا

                        

     خدایا

 

                          فقط  میخوام بدونم 

 

 

 

                                                چرا؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
محدثه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 14:23 http://www.sayeeroshan.blogsky.com

سلام
بنده ی گفت خدا چرا آرزویم را بر آورده نمی کنی؟؟ مدت هاست که به درگاهت دست اجابت بلند کرده ام . خدایا همین یکبار ..همین یک آرزو.... و این آخرین آرزوی من است....

فرشته خندید و با خود گفت : چه دروغ بزرگی آخرین آرزو !!! تا جائی که به یاد دارم آرزو های آدمیان بی نهایت بوده...

خدا خندید و گفت : دو بار از کار انسان ها خنده ام می گیرد : یکبار زمانی که برای چیزی که به صلاحشان نیست دعا می کنند و هزاران هزار بار رو به سویم می آورند و طلبش می کنند و بار دیگر زمانی که برای چیزی که به صلاحشان است و ما بر آنان فرو می فرستیم نا شکری می کنند و طلب از بین رفتنش را می کنند!!حال آنکه برای آنها بهتر است....

فرشته گفت : و آنها نمی دانند آن هنگام که آرزویی می کنند و خداوند همان زمان به آرزو و دعا یشان پاسخ نمی دهد سه حالت دارد : اول آنکه به صلاحشان نیست ، دوم آنکه می داند در صورت استجابت آن دیری نمی پاید که پشیمان می شوند و سوم آنکه دارد بهترین چیز را برای آنها مهیا می کند...[گل]

ممنون

محمد سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 11:28 http://redrose-ebook.blogsky.com

چی چرا؟؟؟
خب شاید که نه حتما ما نخواهیم فهمید که چرا خدا داره این کارو میکنه؟!
که خدا چرا این کارو کردی با من؟
چرا این طوری شد؟؟
اینا چرا هایی هست که ما نمیدونیم.ولی اگه دقیق بشیم بعدا خیریتش رو میفهمیم
پس این طور بگیم
خدایا از دادهایت که نعمت و از نداده هایت که حکمت تو را سپاس میگوییم
یاعلی

خب دیگه سواله.....خدا که میدونه من چی میگم..!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد